Mijn liefdevolle wensen voor het nieuwe jaar gaan uit naar jou, naar jullie, clienten van Autismepraktijk Alice.
Mijn gedachten gaan ook uit naar iedereen op de wereld die juist nu wat extra aandacht en liefde nodig heeft. De wereld heeft vrede nodig. Ik steek een kaarsje aan. Samen omarmen en koesteren we het licht.
In de praktijk hebben we een mooi jaar gehad. We willen iedereen bedanken voor het vertrouwen en voor het delen van jullie ervaringen.
Mededelingen:
- De wachtlijst staat weer open voor kortdurende begeleiding van een paar maanden tot maximaal 1 jaar. Alleen begeleiding vanuit de praktijkruimte in Brunssum. Geen ambulante begeleiding en geen levensloop begeleiding.
- Er is een nieuw blog geplaatst. Lees ook daar even. Ouder worden met autisme.
- Samenwerking met Marijke gaat verder in 2025. Hier zal nog een autismecoach zich later bijvoegen.
- In een wereld die voortdurend in beweging is kunnen de uitdagingen van het dagelijkse leven voor volwassenen met autisme soms overweldigend aanvoelen. Momenten waarop de gedachten niet stromen, informatie moeilijk te verwerken is, of dagelijks taken onoverkomelijk lijken. Deze blokkades kunnen invloed hebben op zowel het werk als het sociale leven, en ze kunnen zelfs leiden tot gevoelens van angst en onzekerheid. Of je nu zelf autisme hebt of een dierbare ondersteunt, ons doel is om inzicht te bieden en praktische handvatten aan te reiken om deze obstakels effectief aan te pakken. Dat kan bijvoorbeeld met “Brain Blocks” aangeboden door Autismepraktijk Alice.
-ACT trainingen
-Psycho educatie autisme
-Polyvagaal theorie en SSP
-Autisme in je relatie
Marline